Monday, January 19, 2009

ok, dah submit


akhirnye siap juga report sehelai keping aje ye pasal geologi seberang prai aku - sehelai tp mcm2 aku nak taruk.. smlm lg dah siap, cuma pagi td sambung dan oter2 sana sini - gitu la aku eja ''oter'' selama ini..

tunggu member - sara budak kg aku, org kuala yob.. kata nak tgk aku punya sat, xpe la, janji jam 9pg, mcm biasa, 10 kot.. ahh, aku nohal, asal dtg udah bagus..
''sama2'' buat.. haha..
ni le dia budak nya - cun tp dah ada komitmen ..


sblh nya tuh dak cina - member aku dulu2 kaple ngan dia.. pahtu senyap.. cinta x mengenal bangsa yok..

hah.. try fokus btol2 pic kat atas tuh.. korang nampak paling tgh dan paling belakang skali.. tu le dia cikgu arab studio aku.. apa ntah dia nulis tuh.. kitorang asik ngumpat je kat belakang.. hekhek..

akhirnya aku submit juga la report aku - walau lecturer suh buat sehelai, tp adakah kita budak pandai di universiti apex buat sehelai juga.. jd buat la leklok yek x, ada cover, ada contents, ada indexes, ada lampiran, ada references.. ingat dulu time 1st year, lecturer sorang nih bgtau, walaupun awak x rujuk memana time buat report nih, at tibai la satu 2 rujukan.. kiranya kita hemtam la kan, mungkin benda nih wajib ada dlm report kita.. jd aku pun buat le kan.. hemtam juga la.. g mampos kalo xde kena mengena..

oh, hari ni kwn2 aku g Gua Tempurung.. selamat berjalan ya kwn2.. aku x gi sbb mcm biasa, aku x gemar masuk gua, lg2 aku rasa seperti keselamatan aku sentiasa terancam bila duk dlm tuh.. bahaya woo... takot nye..



ini le gua tempurung yg aku ckp td.. dr luar pun dah seram kan kwn2.. mcm mulut raksasa.. gulllpppp..

tidak kah aksi ini sungguh berbahaya - meluncur dari atas dan akan disambut oleh seorang dua lelaki.. jatuh tergoleh leh mati wooo...

korang yg g hari ni jagalah keselamatan yek, dan lg satu pesan nya, tujuan korang gi utk amek sample tanah kan, jd jg lupa tujuan asal nya..

skrg dah jam 2 ptg - tepat.

lapo pula.. mana kwn2 aku nih, moh le kita g cafe makan.. jom yok..

No comments:

Post a Comment