Monday, January 19, 2009

oh.. Pak Arab muka bayi ajar Studio aku..

ya kwn2.. hari ni dah masuk sesi yg ke-3 Pak Arabbudak PhD ajo studio aku. nama beliau Incik Hassan. Orgnya mmng x best, skema dan tak bertempat nak berdisiplin. kamon ler, kami dah beso panjang, x perlu ler nak tegas2 sgt.. sampai nak gi toilet pun nak kasitau ker.. ok lah, mmng perlu kasitau, tp satu kes lak, bila dah kasitau, dia x nak kasi kuar, suh tunggu sekgi.

pahtu kan, x abis2 promote negara dia, x abis2 puji negara dia, x abis2 angkat bakul student2 negara dia, dan x abis2 men x abis2 nye lagi dan lagi..

ada saja benda nak ngajo, penat ler, aku bosan lak, tetiba jd mcm ni.. eh, aku x marah cara dia ngajo, tp cuma aku lebih suka lecturer yg sedia ada ngajo.. tp hormat ttp hormat ler.. nama pun juru ngajo, cikgu kita tuh.. kena hormat ler..

tp kadang2 kesian sbb tgk dia cam x der kwn dlm studio.. hekhek.. lg2 time nak start studio, dia mesti dan dan buat keje apa ntah.. nulis atas kertas... pahtu time abis blajo, dia mcm x tau nak gi mana.. aku ngan kengkawan kutuk2 dia kat belakang.. sian pun ada, tp nak buat mcm mana.. x kan nak berpeluk cium mcm student negara dia time nak berpisah.. isk, bahaya..

tp dulu kan, lecturer aku ada bgtau aku - ni lecturer lain, dia kata kan kwn2, org arab nih mmng x best sbb dorang nih sombong dan byk lg yg lecturer aku ckp.. mmng skeptikal sungguh org tua nih pd org arab.. aku angguk2 ajer bila dia sembang dpn aku sbb aku orgnya kurang berckp bila org lain berckp - kan ker elok camtu, dengo aje yek..

ptg lak lab primavera p6 aku - sorang lg cikgu arab yg ajo. ohh, dia pun babyface juga, hakhak.. aku duk blkng, jd apa yg ad ad skrin mmng x nampok ler. sakit mat aku juling2 jenguk apa ler yg ada kat depan tuh, nampak skit2 ajer, yg lain aku xtau.. bila cikgu akau lalu sblh, aku trus acting tgh menaip - wooo.. sakit tuh mata, sampai sakit2 kapla nih..

kuar sat jenjalan, skali nampak add kat dinding - wah, ada gaming comp d HBP!! hebat nih - PES , Counter Strike, dan FIFA kot.. tp ingat ada 3 ajer.. skali dah terlepas la pulak, 17hb ngan 18hb.. adoii, mcm mana aku leh x tau nih.. apa da.. syg sungguh..

archi week? kewl ker? ntah, mcm segan hidup, mati x mahu ajer.. lantak la korang.. ajak budak sekolah teknik? mcm plan aku aje.. wei, asal korang buat yg talk pasal architecture tuh minggu ni kan, tp x invite bebudak QS? aku tgk budak2 lain sumer ada.. korang gado ngan QS yek? sejarah lama.. pruttt... ahh lega...

esok nak anto assignment site invest, wooo... x siap lg - jujur.. aku buat ngan bebudak nih - insyaAllah siap kot.. sehelai ajer kan.. hahak..


oh, nak ucap gak, tahniah pd pok2 klate aku nih, dpt 2nd place sukad USM - tahniah2.. walau kalah 4-1 dgn murni..

dari td aku tulih benda alah ni, aku asik dgr lagu Malique + M.Nasir - Mantera Beradu. sedap woo...

No comments:

Post a Comment