Sunday, January 11, 2009

grafiti wall / papan lapis

sabtu lepas (consider lepas sbb ari nih dah isnin) aku join karnival rakan muda USM - grafiti wall aka papan lapis.
dgn bangganya aku dpt tempat 1st.. haha.. 1st ever try ler.. mana tau dpt johan.. member2 bgtau aku juara USM.. hakhak..
so hadiahnya - RM300 + hamper + sijil + makan tgh hari free = 1st place..
berbaloi juga pelaburan aku utk yuran dan tolak kos bel spray dan lain2 benda = Rm25
jd aku untung ujung minngu nih RM75 - sbb dah bahagi 3 org dlm team kami.
kat sini nak ucap juga congrats pd team Explorace bruts (irah) , rai , ila, ngan fiza yg dpt tempat ke-9.. ok la kan.. paling best korang hepi.. sampai kena goreng ikan ngan makan roti + sardin + ikan masin + apa ntah lg yg dah di blended - kene minum. hakhak.. ila muntah..
lps dpt duit Rm75, aku headed to BJ aka Bukit Jambul Complex - nak usha Hp.. ok la, beli satu utk aku, dan satu lg utk my sis.. sini murah compared to KL.
esok kot aku update pic2 kemenangan aku dan juga Hp baru aku..

No comments:

Post a Comment