Tuesday, January 13, 2009

hari yg naik turun

1. aku try update pic2 grafiti dan HP baru, tp oleh kerana line agak *#%@ jd aku menangguhkan hasrat itu buat seketika.. tp aku dah try bnyk kali.. maaf..

2. hari ini hari selasa, aku ada EXAM aka survey kot.. USM buat satu servey utk setiap budak final year,di ketiga-tiga kampus pada tarikh dan masa ... Kajian rintis [MUnsyl] bertujuan untuk mendapatkan maklumat kesesuaian pelajar2 baru kot yg nak masuk nanti.. 330 soalan jawab mcm soalan survey biasa kita semua pernah buat.. cth soalan mcm ni la lebih kurang -

Soalan 18. Anda dikatakan seorang yang baik hati

Dia bg bnyk pilihan jwpn:
1: Setuju sgt
2: Setuju
3: Tak pasti
4: Tak berapa setuju
5: Sgt2 lah tak setuju


Soalan 88. Adakah anda boleh membaiki laptop yg rosak

Pilihan Jawapan:
1: Ya
2: Tidak

Terkejut gak ada 330 soalan, tp ramai yg siap awal - jawab spontan la katakan. Lebih masa lak..

.....................................................................................

Cerita lain lak - AKU HILANG KAD METRIK -

Jam 3 ptg ke Sendut 1 dgn Odd dan Sara - nak ambik peta geologi ... baru nak cari..
Pendekkan cerita, time nak pinjam peta, baru perasan kad metrik dah hilang.

Jam 4 - trus g Jbtn Keselamatan - report ler.
Called org Bank Islam - suh block no akaun, mana tau ada org dajal lak.. Duit tuh wooo...

Kena tunggu 2-3 hari, kot2 ada yg jumpa, boleh aku amek kat Jbtn Keselamatan - harap2 ada la kan.. ameennn..

.....................................................................................

Esok ( ari ni le kan - dah jam 12.30pg nih)

Ada lab Site Invest pahtu ptg ada Finance lak.. adushh... full day la lg...

No comments:

Post a Comment